We leven in een tijd waarin alles snel gaat. Waar je vroeger nog een brief moest sturen naar een instantie of fysiek langs moest gaan om iets te vragen of te bespreken, kan dat tegenwoordig op veel eenvoudigere en snellere manier. Live chat service is daar een mooi voorbeeld van. Een live chat service bied je als bedrijf de mogelijkheid om direct met je klanten te communiceren door middel van directe online berichten naar elkaar te versturen. Een soort WhatsApp, maar dan via je jouw eigen website. Uit onderzoek is gebleken dat ruim 2/3e van alle bezoekers aan een website terugkeert als er een mogelijkheid is voor live chat. Het is namelijk de manier om snel en laagdrempelig in contact te komen met jouw bedrijf. Zo kunnen jouw klanten direct vragen stellen over de diensten of producten die je aanbiedt, maar kan me ook direct een klacht of compliment uitdelen. Daar wordt je als bedrijf niet alleen beter van, maar is in deze tijd ook een dienstverlening die je eigenlijk niet meer kan missen. Het uitvoeren van een live chat service is specialistisch werk. Je moet namelijk heel goed weten wat je precies stuurt. Het staat namelijk direct geschreven en elke fout die je maakt kan meteen worden afgestraft. Door deze service uit te besteden aan een organisatie die deze specialisten in huis hebben ben je verzekerd van een juiste en tijdige beantwoording op alle vragen die jouw klanten hebben. Je kunt deze dienst 30 dagen gratis en vrijblijvend uitproberen en wanneer je tevreden bent zijn er verschillende abonnementen af te sluiten die passen bij jouw situatie.
Telefoonaanname service
De telefoon aannemen, de klant aanhoren en een passend antwoord of oplossing bieden. Het klinkt ontzettend eenvoudig, maar de werkelijkheid zit net even iets complexer in elkaar. Waar in het verleden het voeren van klantcontact een simpele taak was, is deze in de afgelopen jaar steeds ingewikkelder geworden. Dat heeft te maken met de vele verschillende soorten diensten en producten die worden aangeboden, de zelfstandigheid van de functie om zoveel mogelijk zelf op te moeten lossen en het mondiger worden van de klant. Ook zij weten door goed te zoeken op internet meer en beter wat hun rechten en plichten zijn en spreken bedrijven daar ook makkelijker op aan. Als telefonist moet je tegenwoordig een stuk steviger in je schoenen staan. En wat is er nu fijner dan dat je de zekerheid hebt dat je deze telefonisten tot je beschikking hebt? Met het uitbesteden van deze taak aan een telefoonaanname service ben je verzekerd van professionals die gericht op jouw bedrijf de telefoon kunnen aannemen de vragen en procedures kunnen afhandelen zoals jij dat wenst. Ook kun je in een dashboard zien hoeveel klantcontacten er zijn geweest en wat de meest gestelde vragen zijn. Zo kun je je informatievoorziening ook nog eens optimaliseren.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.